måndag 18 april 2011

One in a million



Ojojoj vilken helg. Detta har varit vad vi brukar alla plusmeny, ni vet när man får allt det där extra! Jag omges av så många fina människor att jag skulle kunna skriva ett tackkort i minuten för att hylla dem alla. Men låt mig titta tillbaka:


Fredag: inte vilken fredag som helst utan min älskade vän Cecilias födelsedag! 22 jordsnurr fyllde min vackra vän och det skulle vi fira. Först hade vi dock en dag i skolan att se fram emot men som tur var så sken solen, lektionsupplägget var roligt och vi fick sluta tidigare! Vi passade på att göra våra uppgifter ute i solen på skolgården. Solen gör oss Lyckliga!


först var Cissi och Hillevi lite ointresserade av varandra....




sen försökte Hillevi smykramas med Cissi för hon är lite blyg...


Men sen mutade Cissi Hillevi med en jättebanan och då åkte Hillevis omtalade tunga fram..

Nåväl, efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt ett tag. Sen var det fixifixi inför Cissis födelsedagsfest både gällande mig och hennes present.

Jag hade på mig Kavajen som Sara har en förkärlek till kvällen till ära och ja jag måste erkänna att den är snygg..

Efter flätning och käk i Haninge hos Sara och hennes underbara familj bar det in mot stan och Cissi hade ordnat det så fint hemma. Fina vänner hade hon också så det var verkligen en toppen kväll. Vi snackade massa skit, drack, plocka sjösten, sjöng, skålade, tatuerade oss och njöt av livet.



Efter kalaset hos Cissi begav sig Maya och jag iväg till Debaser och fy tusan va lycklig man blir när man a) kan va ute på uteserveringen hela kvällen/natten utan att frysa och dansa b) man slipper betala inträde eftersom man befinner sig ute - Hejja!


____________________________________________


Lördagen innebar en utedag, en fixardag, lite pluggdag, godisdag, peppaNinakväll och bilåkande mitt i natten. Jag orkar inte lägga upp fler bilder nu men jag har alltså umgåtts med världens bästa familj, världens bästa älskling och världens bästa Nina.


____________________________________________


Söndagen: Dagen D, som Nina och jag har väntat. Nina skulle droppa bomben hos sina päron. Vi hjälpte dem på tomten först, rensade i buskar etc och fy farao va härligt det var att vara ute i solen. MUMS! riktigt mysigt och det kändes som att Nina och jag var 8 år igen när hennes mamma kom ut med dricka och kakor på ett fat :) Men sen berättade vi iaf och ja vad ska man säga. Det var nog den bästa reaktionen hon kunde få men visst är och var det jobbigt. Det kommer säkerligen fortsätta att vara jobbigt men nu är det gjort och en stor sten är borta från Ninas hjärta. Sen tog vi en kall cola i solen och konstaterade att nu börjar sommaren :)


På kvällen fick vi äntligen träffa LABAN. världens sötaste bebbe och jag blev helt kär. Vi hann tyvärr bara med en blixtvisit men fy tusan va han va rund och go. <3<3<3



Nej nu orkar jag inte skriva en rad till och borde ta tag i pluggandet då jobbet precis ringde och bad mig komma in tidigare. Så skepp och hoj kamrater


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar