torsdag 15 april 2010

åååååååååååååååååhhh.


Jag är så jäkla dum i huvudet! Hela dagen har jag gått och åmat mig och klagat över att jag ska tvätta hela kvällen och suckat över hur MYCKET tvätt vi har (eftersom vi missat tvättider). Så när jag kom hem så skyndade jag mig ner i tvättstugan, frågade tjejen som höll på o torka sitt om det var okej att jag körde igång en kvart tidigare eftersom jag hade så mycket vilket hon snällt sa att jag fick. Jag tryckte in så mkt det bara gick i maskinerna sen så gick jag till bokningstavlan för att stämma av. Tror ni inte, på själva fan, att vi INTE alls har tvättid idag. DET ÄR IMORGON. Jag suckade djupt och ville bara sjunka genom golvet, nu hade jag ju redan hunnit sno någon annans tvättid och jag hatar själv folk som inte kan hålla koll på så simpla saker som tvättider. Jag skämdes som en blöt katt och ville nästan börja gråta. Härligt att vara nyinflyttad och bli osams med grannarna på en gång :( jag packade ihop de andra grejjerna och åkte upp till våran våning igen för att skriva en lapp sen åkte jag ner igen och satte upp lappen där jag bad så mycket om ursäkt. Jag lämnade även mitt mobilnr..

Nu sitter jag här med världens ångest. Jag skäms. Jag tittar på mobilen varje sekund och hoppas att det inte är någon som kommer ringa. Jag hoppas att det är nån snäll granne som hittar min lapp och bara rycker på axlarna och säger - det gör inget eller att det kanske är någon som glömt sin tid helt och hållet. Snälla grannar, ge mig nåd.
Tänk om det sitter sånna här lappar när jag kommer ner och ska hämta min tvätt?? :(



4 kommentarer:

  1. haha, om du skulle få dig ett straffknull eller att någon är så duktig så dom faktiskt SKRIVER UT en lapp, då är det nog bara bra för dig ;) haha.

    SvaraRadera
  2. Haha jag tror verkligen itne någon kommer skriva en sån hemsk lapp till dig och ifall dom gör det så är det DOM som har världens mega pms!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker vi ska boka in en helg, samla ihop oss, försöka haffa Maya och dra ut och bli kanonfulla!

    SvaraRadera
  4. det tycker jag också!! :D

    SvaraRadera