tisdag 20 april 2010

har ni gjort det ännu?

Har ni lyssnat på Magnus Weideskog än? Spelar ni precis som jag hans låtar om och om igen på spotify? Inte? va äre för fel på er? Jag vet inte om det är för att man fastnar men när man hittar nått nytt örongodis så stämmer alla texter in på ens liv. Jag har alltid varit en sucker för halvlugna låtar på svenska - dom berör mig och jag suger in varje ord. Lyssna på dessa och andas in långsamt, kolla ut genom fönstret och tacka gud för musik.









Idag i skolan så fick jag ostbågar av världens bästa Nicole, som tack för några fjuttiga flätor. Sötnöt! Förstår ni hur glad jag är för alla fina människor omkring mig? Världens underbaraste cissi som alltid får mig glad och som får mig att inse att allt löser sig, Nicole som förstår min ångest, min kärlek till snask och som underhåller mig med sina tics, Rocksara som är världens bästa människa, hon lär mig så mycket om livet. Sen är resten av klassen också skööningar och jag har så glad att jag går med just dom jag går med. Och dessa människor är endast dom jag går i skola med, sen finna alla andra härliga vänner och människor också. LYCKA! Men två fiskorvar jag saknar något enormt är Nina och Unke. Att få hitta på tok så som bara björnligan kan :)

nu ska jag kolla sommaren med göran eller parlamentet med E, behöver få skratta lite ;)
Puss

1 kommentar:

  1. puss! du är fin.


    men men men, nummer ett: var det inte magnus weideskog som jag hånade högt och öppet på min blogg för nån/några månader sedan? hahaha.

    nummer två: för i helvete mia, du kan inte lyssan på en cover på WINNERBÄCK. kungen winnerbäck. om du nu gillar halvlugna svenska, lyssna på orginalet då!

    BU!

    SvaraRadera